0سبد خرید
02166680105با ما تماس بگیرید:
راهنمای خرید ورق استیل

اگر قصد خرید ورق استیل را دارید، و می خواهید قیمت روز ورق را بدانید بدون ‌شک کسب اطلاعات کافی در این زمینه به شما کمک خواهد کرد تا برای تهیه بهترین نمونه محصول اقدام کنید.

ما در این مطلب از سایت آهنیست قصد داریم در مورد خرید ورق های استیل راهنمای کامل و جامعی را به شما ارائه دهیم. بنابراین پیشنهاد می‌شود که حتما در ادامه با ما همراه باشید.

ضرورت استفاده از ورق استیل در صنایع

می‌توان گفت که این ورق ها دارای کاربرد گسترده‌ای هستند. به ‌منظور این ‌که بتوانید نهایت استفاده را از این ورقه‌ های فلزی داشته و از کیفیت آن نیز تا رضایت کافی را بدست بیاورید، باید حتما نسبت ‌به یکسری از نکات آگاه بوده و به مواردی توجه داشته باشید.

امروزه شرکت‌های متعددی در حوزه فروش ورقه‌های استیل  به فعالیت می‌ پردازند. از طرف دیگر نیز برخی افراد سودجو درصدد این هستند تا با استفاده از یکسری ترفندها با ارائه محصول بی کیفیت بازار فرش خود را افزایش دهند.

به‌ همین خاطر نیز آگاهی‌های لازم برای خرید این محصولات به شما کمک خواهد کرد تا هزینه‌ای را که بابت خرید آن‌ها پرداخت کرده‌اید، به هدر ندهید.

چنانچه شما به ‌دنبال خرید آهن‌آلات مختلف نظیر میلگرد، تیرآهن ناودانی و ... هستید، می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید و در مورد قیمت روز میلگرد، قیمت تیرآهن و دیگر آهن آلات اطلاعات کافی را بدست بیاورید.

ورقه استیل در چه کارهایی استفاده می‌شود؟

در خصوص راهنمای خرید ورق استیل باید درابتدا درمورد کاربرد این ورق‌ها توضیح دهیم. این محصول در نمونه‌های مختلف به تولید می‌رسند و کاربرد هرکدام از آن‌ها با دیگری تفاوت خواهد داشت.

در طی سالیان طولانی، مهندسان با اضافه کردن آلیاژهای مختلف  به استیل، این ورقه ‌ها را در نمونه‌های مختلفی تولید کرده‌اند. به ‌طور مثال ورقه ای که برای تولید ظرف و ظروف استفاده می‌شوند، با نمونه‌ هایی که در یک پروژه ساخت ‌و ساز بکار می‌روند، دارای تفاوت‌های چشمگیری هستند.

 به‌همین خاطر نیز باید در مورد خرید هر یک از نمونه‌های این محصول اطلاعات کافی داشت. تا بتوان درنهایت مطابق نیازی که دارید، جهت خرید ورقه استیل اقدام کنید. از مهم‌ترین کاربردهای این ورقه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ساخت پل‌ها 

ساخت ستون

استفاده در پروژه‌های ساخت‌ و ساز

برای ساخت دستگاه‌های مختلف

چنانچه شما در مورد انتخاب هر یک از ورقه‌های استیل اطلاعات کافی نداشته و به کمک احتیاج داریدف می‌توانید با کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید و اطلاعات کاملی را در مورد قیمت ورق استیل و سایر آهن‌آلات و کاربردی داشته باشید.

نکات مهم برای خرید ورق استیل

 همان ‌طور که در ابتدای مطلب گفته شد، در حال ‌حاضر کارخانه‌ها و تولیدکنندگان بسیار زیادی در سراسر کشور به عرضه ورق‌ های استیل می‌پردازد.

مسلماً کیفیت و استانداردهایی که در هر یک از این مجموعه در نظر گرفته می‌شود، با دیگری تفاوت خواهد داشت.

ما باید پس ‌از این ‌که نیاز خود را از این ورق در نظر گرفتید، به‌دنبال محصولاتی باشید که از استانداردهای جهانی برخوردار باشند. درواقع هرچه ورق تولید شده به این استانداردها نزدیک‌تر باشد و باکیفیت بالایی تولید شده باشد می‌تواند عملکرد مناسبی را برای نیاز شما از خود نشان دهند.

ویژگی های لازم برای خرید ورق استیل

 به طور معمول ورق‌های استیل از نظر کیفی در سطح‌های مختلفی تولید می‌شوند تا خریداران بتوانند در حد انتظار خود و همچنین بودجه‌ای که دارند، جهت خرید این محصولات انتخاب کنند. اما در این ‌میان برگزیدن محصولی مناسب و موردی است که شما باید به آن توجه کنید.

 به ‌طور مثال یک ورق استیل باید از استحکام کافی برخوردار باشد و در دمای بالا دچار تغییر نشود همچنین یکی از یکی از ویژگی‌های مهم برای خرید ورقه‌های استیل این است که در برابر خوردگی مقاوم بوده و زنگ نزند.

اگر محصولی را که تهیه می‌کنند قابل بازیافت باشد می‌توان از دو مورد به ‌صورت مجدد از آن استفاده کرد و درعین‌ حال نیز به محیط‌ زیست آسیبی نرساند.

 بهترین روش‌ برای تشخیص ورق استیل با کیفیت


برای این‌که شما تشخیص بدهید که یک ورق استیل اصل بوده و از کیفیت مطلوب برخوردار است، روش‌های متعددی وجود دارد. اما در میان آن‌ها ساده‌ترین روش استفاده از آهن‌ربا است.

شما می‌توانید برای این کار از آهنربا برای تشخیص کیفیت ورق ضد زنگ استفاده کنید. در صورتی‌ که ورق توسط آهن‌ربا جذب شود، دارای کیفیت مناسبی است در غیر این صورت ورقه استیل مناسب نبوده و نمی‌تواند عملکرد درستی را برای کار شما داشته باشد.